sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Ajatuksesta tekoihin!


Vihdoin olen päässyt ajatuksesta tekoihin asti tämä bloggailun aloituksessa. Taolandia on nyt luotu ja tänne on tarkoitus jatkossa päivittää elämää ja kaikkea mikä siinä kulloinkin on ajankohtaista. Olemme parin kuukauden ajan asustelleet uudella paikkakunnalla, meille uudessa talossa. Tiedossa on siis mitä todennäköisemmin postauksia tulevista pintaremonteista.



Tässä maisema johon ihastuimme etsiessämme taloa uudelta paikkakunnalta. Kuva on otettu takaterassiltamme.

 Erittäin todennäköisesti tiedossa on myös käsitöitä, sillä tv:n ääressä istuminen ei suju ilman lankakerää ja puikkoja. Kuitenkin ihan ensimmäiseksi minun on tunnustettava, että joulun odotus on meidän perheessä aloitettu virallisesti tänään!


Ensimmäinen pellillinen torttuja paistui tänään  - ja hyviähän ne olivat!

Meidän joulunodotusherkkuihin kuuluvat siis tortut, glögi ja wienernougat. Ne ovat herkkuja, joita meillä nautitaan nimenomaan ennen joulua. Vuosien saatossa olen lopullisesti antautunut ja myöntänyt, että nämä jutut maistuvat parhaimmilta nyt - sitten jouluna on niin paljon muita herkkuja. Ja eikös se ole niin, että matkasta pitää nauttia, vaikka päämääräkin on tärkeä. Siis kyllähän minä näitä perusteluja keksin vaikka loputtomiin :) Koska nyt kerran ollaan rehellisiä, niin tunnustan, että veimme juuri kolme tyhjää wienernougat rasiaa keräyslaatikkoon. Vaan niiden tyhjentämisessä minä olen tyystin sivuroolissa!

Näistä asetelmista siis lähdetään kohden bloggailun saloja - katsotaan minne päädytään.
Rennon letkeää sunnuntai-iltaa toivottaa,

Tao

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti